هتل های 5 ستاره آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 37
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 1064
بازدید سال : 3137
بازدید کلی : 120034

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1395
نظرات

هتل اوتیوم اکو کلاب آنتالیا

هتل اوتیوم اکو کلاب آنتالیا 5 ستاره یکی از لوکس ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا است. که این هتل تسط باغ های سبز و دریای مدیترانه احاطه شده است.این هتل لوکس در سال 20009 مورد بازسازی قرار گرفته و دارای زمینی به مساحت 51 هزار مترمربع می باشد.از نظر موقعیت مکانی تا ساحل 450 متر، تا مرکز خرید سیده 7 کیلومتر، تا فروردگاه بین المللی 70 کیلومتر، تا مرکز خرید آنتالیا 800 کیلومتر و تا منطقه سیده 7 کیلومتر فاصله دارد.هتل اوتیوم اکو کلاب دارای ساحل اختصاصی بوده و سرویس دهی این هتل بصورت ALL می باشد.هتل خدمات منحصربه فردی را به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود میسپارید.

امکانات اتاق ها:

این هتل زیبا از 433 اتاق تشکیل شده است که شامل ( اتاق های استاندارد، اتاق های بزرگ، سوئیت خانوادگی، سوئیت ویلایی و اتاق مخصوص معلولین ) که تمامی اتاقها دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت ، بالکن اختصاصی رو به کناره مدیترانه و... بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

امکانات هتل اوتیوم اکو کلاب آنتالیا:

هتل اوتیوم دارای 3 رستوران دارد که 1 رستوران اصلی و 2 رستوران آلاکارته می باشد که در رستوران آلاکارته انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای سرو می شود.

دارای 3 کافه( کافه لابی، کافه کنار استخر و کافه کنار ساحل) انواع نوشیدنی ها را برای گردشگران تور آنتالیا سرو می کنند.

8 استخر( استخر سرپوشیده و سرباز)، مرکز SPA، حمام ترکی، ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، سالن زیبایی، زمین تنیس، مینی‌گلف،  بیلیارد، دارت ، تنیس روی میز و...

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید از طریق تلفن 41954 -021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا

 

 

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا 5 ستاره در ماه می سال 2016 افتتاح گردید. این هتل لوکس در ساحل لارا آنتالیا قرار دارد.از هتل  ساحلی آدلیا الیت لارا تنها 1 کیلومتر تا مرکز خرید پرمیوم و 15 کیلومتر تا مرکز خرید ترا سیتی و پارک دودن فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.این هتل از 525 اتاق تشکیل شده که تمامی آتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و دکوراسیون شیک می باشد و دارای خدماتی نظیر سیستم تعویه مطبوع، حمام،  LCD، مینی بار، بالکن مبله و ... هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 امکانات هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا:

سونا ، ماساژ ، حمام ترکی ، بوفه صبحانه ،  رستوران اصلی هتل ( با انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، دریایی ، ژاپنی و مکزیکی) ، ساحل اختصاصی ، استخر فضای باز و داخلی ، باغ ، تراس آفتاب ، پارک آبی ، مرکز اسپا ،حمام ترکی ، ورزش های آبی ، مرکز تناسب اندام ، زمین تنیس ، بیلیارد ، بولینگ ، دارت ، زمین بازی کودکان ،امکان اجاره خودرو ، اتاق جلسه ، سالن زیبایی و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

تور آنتالیا  به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا را  پیشنهاد میکند.

هتل دایما ریزورت آنتالیا

هتل دایما ریزورت  5 ستاره در منطقه کمر شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی به طول 350 متر در سواحل دریای مدیترانه است. هتل دایما ریزورت با مساحتی حدود 60000 متر مربع در ۵ ساختمان جداگانه و 4 طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات فراهم می‌گردد. پذیرایی این هتل بصورت ALL می باشد. هتل دایما بیز  متشکل از 525 اتاق  است که نمامی اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و منحصر به فرد می باشد  و از رنگ های شاد در اتاق ها استفاده شده است و تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشد. اتاق‌ها در 4 مدل متفاوت طراحی شده‌اند که همه آن‌ها دارای کفپوش گرانیت، حمام با وان، بالکن، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند. 

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا  :

 استخر روباز (فصلی)، باغ، تراس،زمین تنیس، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، قایقرانی، غواصی، مینی گلف، امکانات ورزشی آب (در سایت ساحل)، پارک آبی، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، منطقه ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده (فصلی )، ساخت رو به دریا، کتابخانه، زمین بازی کودکان، کارائوکه، کارکنان سرگرمی،  باشگاه کودکان،حمام ترکی،یوگا و پیلاتس و ... این خدمات را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهیم تا سفر خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در سواحل نیلگون کنیالتی واقع شده است. تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره ، سیستم تهویه مطبوع و چشم انداز دریا از تراس می باشد. هتل دارای 7 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را برای میهمانان تور آنتالیا سرو میکند، همچنین 9 تریا با نوشیدنی های متنوع دارد . از دیگر امتیازات هتل می توان به ترانسفر رایگان به فرودگاه و شهر قدیمی آنتالیا اشاره نمود.

امکانات هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا :

 امکانات تفریحی , زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازی های کامپیوتری , کاریوکی , استخر سر پوشیده , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , غواصی , امکانات ورزشی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت , دوچرخه سواری , کرایه دوچرخه , موج سواری , کانو , ماهیگیری , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , فروشگاه هدایا و سوغات , بسته های نهار , کرایه ماشین بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط و ...

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

 

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا در سال 2014 افتتاح شد و در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع در  منطقه بلک بنا شده است. هتل در مجموع از 612 اتاق تشکیل شده است. این هتل حدود ۲۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۳۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است.

_پورت_نیچر_آنتالیا.jpg

امکانات هتل پورت نیچر آنتالیا:

مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبي، فروشگاه، طلافروشي، بوتيک، پزشک، کرايه اتومبیل، اسپا، جکوزي، سونا، اینترنت رایگان، تهویه، حمام ترکی و بخار، انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت، آيروبيک، تنيس، بسکتبال، گاو صندوق، صندوق امانات و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_پورت_نیچر_آنتالیا_5.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_2.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_4.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود